Monday 10 December 2012

Special Menu for Today : DURIAN CREPE!!

Assalamualaikum...n Good Evening.. :)
Guess what..? Guess what..? Guest what....?

Sebuah Kedai; "Durian Cake" yang terletak betul2 berdekatan  dengan
TESCO Cheng, Melaka.

Yes! Right! Betol..! saya memang pencinta Durian. U know what? If ada Durian 2@3 biji depan mata pon saya boleh habiskan SEORANG ok. Tapi, apa yang special untuk hari ni, saya dapat makan sjenis makanan yang comel2 yang telah di inovasi sedikit di mana ianya berasaskan DURIANNNN. Seriously, yum2! Sedap! Actually dah lama 'ngidam' Durian ni, sangat2 :( tapi xdapat buah original DURIAN, dapat DURIAN CREPE ni pun jadilah. #Syukur ALHAMDULILLAH YA ALLAH..

Disebalik manghadapi hari2 yang sukar, berdepan dengan cabaran hidup yang sangat2 menyeksakan hati ini. Dan xda siapa pun yang tahu, Allah dah bagi aku kesempatan Happy sekejap, menjamu makanan FAVOURITE aku.

Here I'm Sharing with you..The Gorgeous Durian Crepe.. I lovin' it.. so much! Muahh..

U see? comelkan durian crepe ni, luaran dia macam rse roti jala tu hah.

Then, kt dalammmmmm...waaa....Original Durian gred D36..yummy kan??!

Di campurkan bersama2 cream perisa Vanilla..dan ianya memang sangattt CREAMYYY!!

Kulit dye, nipis je actually..Dalam yang banyak, and itulah yang owesome!

Sangat Sayang nak habiskan :(
fine, harga dye RM3/pc
Tapi, serius. sangat berbaloi
P/s : Sekali cuba pasti nak lagi.
With Love, 
Ain (:   

No comments:

Post a Comment