Saturday 22 December 2012

I'm Just Human Being With Feelings.

Assalamualaikum and Happy Saturday, everyone!

Hey, hey, hey, listen! Walaupun aku bukan the type of person yang TIDAK suka menilai seseorang, but i'm just a human being with feeling. In other word, saya tak kisahlah orang tu macam mana, nak jadi apa, apa jadi dengan dia. Lantak dialah, bagi aku itulah dia. Well, tak dinafikan aku mempunyai ciri-ciri orang yang aku minati, yang aku benci dan sebagainya. So, i'm just a human being, Hamba ALLAH SWT yang tidak pernah lari dari melakukan kesilapan, kadang2 overreaction, ada masanya confident memang gempak gila.
Just like bait-bait lirik lagu "Ordinary Girl" yang dinyanyikan oleh Miley Cyrus.

"Sometimes I'm lazy, I get boredI get scared, I feel ignoredI feel happy, I get sillyI choke on my own words
I make wishes, I have dreamsAnd I still want to believeAnything could happen in this worldFor an ordinary girl"
But, remember! I'm Just A Human Being With Feelings. That is mean, aku pun ada perasaan marah bila ada orang buat aku marah, terasa sakit bila ada orang sakitkan hati aku, geram bila ada buat aku geram and aku juga ada sifat penyayang terhadap haiwan, benda yang aku syg especially benda tu diberi oleh mereka-mereka yang istimewa. Selain itu juga, aku juga ada rasa cinta, cinta pada Allah dan Rasul, Orang tua, adik-beradik, family, Encik Adam and sahabat-sahabat.

I love Singing so much since I was kid, for you guys punya information, I dont wanna be a singer! Aku menyanyi biasanya untuk melepaskan rasa di hati, kenapa? sebab saya jenis memendam.. hehe..tapi, entah kenapa sem ni ada sahaja invitation untuk perform yang datang, just take it jelah. Pengalamannnnn, hehe. ni semua berlaku after aku menang 1st place 'Solo singing' Competition sempena English Fun Time hari tu.

Berharap sangat2 1 day aku dapat main mana2 antara alat muzik yg ada kt dunia ni.
Setekat ni tak berkesempatan lagilah, entah bila lah agaknya
Asyik nyanyi karaoke sja, minus one. Nak juga test power key suara sendiri, hehe
:)
Wish! Wish! Wish!
hehe, nak upload video but, kat sini wifi free kolej punya. Even youtube pun xbleh buka. haha! memang xdapatlah nak share. okie dokie. tata!

With Love,
Ain =)






No comments:

Post a Comment