Monday 10 December 2012

Another Lazy Monday

Assalamualaikum..

Hari Isnin, siapa tak kenal..? haha, hari macam nilah, pada kebiasaannya orang ramai akan cuba tuk buat alasan untuk mengelakkan daripada membuat satu2 kerja. urm, tak payah tengok contoh jauh2 lah. Aq pun kalau hari Isnin ni, hurmm nak sakit je tiap2 hari Isnin. For What? supaya aku dapat mengelak daripada datang kelas. TAPI! be carefull, kalau tiap2 minggu macam ni bahaya jugak. So, pandai2lah k. Tu lah salah satu lumrah kehidupan, ada masanya kita terpaksa menjalani kehidupan yang kita tak suka. Tak suka ke, Benci ke, Malas ke, WAJIB lawan semua tu. COME on.. Kalau boleh jangan biarkan Penyakit 'M' tu jangan ada dalam diri kita.

Tapi, kenyataannya, aku dah menghidap penyakit 'M' tu pada hari ni. wait! penyakit 'M' means sakit 'MALAS'..kahkahkah, maybe ada yang dah taw, or ada yang tak taw. So, I bagitawlah ni k. Dengan segala hormatnya, aku nak share yang aku dapat penyakit tu hari ini. Yes! hari ini, ok. Pssttttt, jgn cerita kat oranglah yang aku tak pegi kuliah. Well, aku sampai jugak kat kampus sebenarnya, cuma tak sampai je ke dalam class. Why? hehe, biarlah rahsia. Alaa, korang ITS CALLED LAZY MONDAY, tulah aq tak masuk class. Tapi, ok ape, aku datang jugak k ke kampus. Apa aku buat..haa, yang tu aku tak boleh cakap..adalahh..adalah...adalah :P

I don't know why, semenjak dua menjak tiga menjak ni aku makin xda mood. Aku rasa mcm nak buat benda2 yang aku nak buat je. Kalau bnda yang aku tak berminat tu, sorry! talk to my hand..! hurm!! terukkan? Ain...ain...ain... What the hell is going on with you dear.. ggr! Tapi, apa yang pasti aku cuma ada mood nak ketchup balik subject2 yang aq dah lama tinggalkan disebabkan kesibukan aku di kota Melaka. Well, just wish me gudluck k (:

with love,
Ain (:

No comments:

Post a Comment